čtvrtek 16. října 2014

Čtvrtek - čteme česky a mluvíme anglicky

Milí rodiče,
dnes jsem dětem připravila notýsky, do kterého jim budu psát zadání domácí práce. Jak už jste mě mnozí z Vás žádali, je to tady! :)
Na pondělí jsem dětem dala pracovní list na čtení - pokud ho nepřinesou, máte ho ke stažení a vytištění i v tomto pdf souboru. Prosím, zkuste s dětmi číst slova z prvního cvičení.
Cvičení na procvičování čtení teď budu dětem posílat často, mám za to, že je čtení potřeba procvičovat pravidelně.

Co je ještě dneska nového?
Do naší školy přišel rodilý mluvčí. Jmenuje se Mark, je z Edinburghu a strávil s námi hodinu angličtiny. Pak šel s námi na oběd a Adámek s Pájou si k němu hned sedli a celou dobu s ním konverzovali. O čem mluvili, nevím, seděla jsem jinde. Ale rozuměli si náramně. Mark má naplánovány nejen hodiny angličtiny, ale někdy bude s dětmi i v družině.

Školou teď zní hlasité HALLO a Mark se přiznal, že je zvědavý, kolikrát za den bude děti zdravit. Tipuju to na opravdu vysokou frekvenci tohoto slova :)

Žádné komentáře:

Okomentovat