středa 21. ledna 2015

Hory, den třetí

Středa pro děti pomalu končí. Sedí teď v kruhu a hrají hru. Právě vymyslely společný příběh dnešního dne, mluví o tom, co se jim líbilo a za chvíli začnou kreslit svoje vlastní erby.

A co se dělo dneska? Bylo toho plno.

Podívejte se na fotky a krátký komentář:

A ještě vzkazy pro rodiče:
Adam H.: "Mám tě rád, mami. Nejvíc na světě."
Dominik: "Mamko, tejka kreslíme erb."
Matěj H.:" Mami, miluju tě. Nejvíc na světě."
Laurinka: "Ahoj mami a tati. Moc jsem tady ráda, ale trošku se mi po vás stýská. Těším se domů."
Domča: "Mami, tati, miluju vás!"
Lukášek: "Ahoj mami, ahoj tati. Dneska jsme kreslili erb. A včera jsme se poprvé myli."
Matěj T.: "Ahoj mami, ahoj tati. Dneska jsem stavěl hrad ze sněhu. Stýská se mi. Těším se domů."
Adam V.: "Ahoj mami. Mně se moc po tobě stýská, že brečím po tobě. Trochu se mi něco líbilo, ale nevím co, ale moc tě mám rád."



Dopoledne jsme objevili nový způsob sjíždění - po břiše hlavou napřed :) Šlo nám to parádně a rychlost byla omračující :)




Zatímco šli lyžaři do přeskáčů a na svah, další skupina prozkoumávala okolí chalupy. Tak skvěle se běhá v hlubokém sněhu!






Děti si opět mohly zvolit, čemu se budou věnovat odpoledne. Měly na výběr ze čtyř možností:


To ještě nikdo z dětí ve čtvrtém sloupci netušil, že možnost ZŮSTAT V CHALUPĚ bude zrušena a ven půjdou úplně všichni! :)

A nikdo nelitoval - hráli jsme molekuly ve sněhu, jezdili jsme na sněhu, svačili jsme venku, smáli jsme se a bavili se.








 Měli jsme se prostě báječně. (Snažila jsem se vyfotit všechny děti, ale některé nechtěly, tak třeba zítra) :)


















Před večeří jsme si ještě pustili pohádku a po večeři zapsali další den do deníčku.



1 komentář:

  1. Ty dětičky se ale mají ...je na nich vidět že i když se jim stýská tak program který pro ně děláte je strhává a užívají si to tam. Krásné fotky a dokonalý komentář . Díky :) Tvrdá

    OdpovědětVymazat